محدثهمحدثه، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

گل خوشبوی مامان و بابا محدثه

وقتی برای اولین بار نینی مون رو دیدی

1391/5/5 11:56
نویسنده : نسرین و علی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامان .

 

نمیدونم خودت کی میتونی این مطلب رو بخونی و تو اون روز من زنده هستم یا نه ولی بدون همیشه و همیشه خیلی برای مامان عزیز بودی و هستی تو هدیه خداوندی امیدوارم بتونم امانتدار خوبی باشم . روز یکشنبه 91/5/1  من و بابایی به قولی که بهت داده بودیم عمل کردیم و همراه خودمون بردیمت سونوگرافی
وقتی تصویر نینی رو تو مانیتور دیدی خیلی ذوق کردی و با صدای بلند میخندیدی اون دست و پاهاش رو تکون میداد و تو براش قربون صدقه میرفتی Meemo Rabbit emoticonوقتی که آقای دکتر صدای قلبش رو پخش کرد خیلی تعجب کرده بودی Big Eyes Crab emoticonبه من میگفتی مامان صدای قلبشه میشنوی چقدر نازه . و تا شب اون روز
و روزهای آینده مدام حرکتBig Eyes Crab emoticonهای اون رو انجام میدادی Meemo Rabbit emoticonو من هر بار کلی میخندیدم . خیلی دوستت دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)