محدثهمحدثه، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

گل خوشبوی مامان و بابا محدثه

جشن شکوفه ها

1392/6/30 16:58
نویسنده : نسرین و علی
345 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم خداروشکر که بزرگتر و خانم تر شدی امروز با ذوق و شوق فراوان بردمت مدرسه امروز جشن شکوفه ها داشتین ابتدای جشن مدیر و معاون و معلم خودشون رو معرفی کردن و بعد از تلاوت قرآن و سرود ملی خانم مدیر گفت برای بچه ها یک سوپرایز بزرگ داریم و بعد مدت کوتاهی آهنگ برنامه رنگین کمون پخش شد و دیدیم بلــــــــــــــــــــــه سوپرایز پنگول و عموخشایار وبقیه عوامل برنامه رنگین کمان شروع به اجرای برنامه کردند همه بچه ها خوشحال بودند و از ته دل خوشحالی میکردن و هورا میکشیدن برنامه ی خیلی شادی رو اجرا کردن و بعد پذیرایی شدید و از زیر قرآن و اسپند رد شدید و رفتید سر کلاس و این لحظه برای من خیلی باشکوه بود و به زور جلوی ریزش اشکهام رو گرفته بودم مامانی برات آرزوی بهترین درجات علمی رو دارم و برای موفقیتت هر روز دعا میکنم و از مدیرتون سرکار خانم حسینی تشکر میکنم که این برنامه شاد و زیبا رو تدارک دیده بود به تو و مهدیس خیلی خوش گذشت . اجازه ندادند که با پنگول ازت عکس بگیرم و البته مهدیس هم از ذوقش هی دوربین رو میکشید و نتونستم ازت عکس بیشتری بگیرم ولی کمی فیلم گرفتم.

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)