محدثهمحدثه، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

گل خوشبوی مامان و بابا محدثه

واکسن ورود به مدرسه

1392/2/26 11:36
نویسنده : نسرین و علی
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامان  

ببخشید مامانی که زیاد نمیتونم وبلاگت رو بروز کنم چون با وجود این مهدیس کوچولو و مدرسه شما و کلاس زبانت  تمام وققتم گرفته شده و کمتر میتونم برات بنویسم Kaos licca smiley 039. امروز صبح رفتیم مرکز بهداشت و واکسن 6 سالگیت رو زدیم خیلی درد داری عزیزم کاش میتونستم بجای تو دردت رو تحمل کنم ولی نمیشه میدونم که از پسش برمیای دختر نازم. روز دوشنبه 92/2/23 جشن پایان پیش دبستانی داشتی و خیلی بهت خوش گذشته بود عکسهات که بدستم برسه حتما برات میذارم گلم . ثبت نام کلاس اولت هم انجام شد   و به سلامتی از اول مهر قدم تو راه تحصیل و علم میذاری    به امید روزی که این نوشته ها رو خودت بخونی و یاد این روزهات بیفتی انشاالله موفق باشی و باعث سرافرازی من و باباجون باشی دیروز با معلم زبانت که صحبت میکردم میگفت پایان ترمت رو با نمره 100 قبول شدی و میگفت زودتر باید انگلیسی رو تموم کنی و فرانسه رو شروع کنی ولی متاسفانه سیستم آموزشی کشورمون برای این رده سنی برنامه ریزی درستی نکرده و کمی بیشتر طول میکشه تا بتونی انگلیسی رو تموم کنی . من و باباجون بهت افتخار میکنیم امروز عصر هم قراره برات کیک بگیرم و یه جشن 4 نفره داشته باشیم خیلی دوستت دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)