محدثهمحدثه، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره

گل خوشبوی مامان و بابا محدثه

کلاس زبان

1391/6/27 15:06
نویسنده : نسرین و علی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان منو عشقم

چهارشنبه فاینال کلاس زبانت بود و نمره 100 گرفتی عزیزم  من به خودم میبالم که یه دختر باهوش دارم  که هر ترم مامان و بابا رو خوشحال میکنه Yahو نمره 100 میگیره مرسی مامانی من بهت افتخار میکنم  خوشگلم . چهارشنبه سالگرد ازدواج من و بابایی بود و ما با هم رفتیم و برای بابایی کادو خریدیم یه تیشرت و یه شلوار لی بعد هم تا رسیدیم خونه داد زدی بابا سوپرایز ........ هیچ وقت یادم نمیره سومین سالگرد ازدواجمون رو که چه شیرین بود و شما تو دلم بودی و رفته بودیم اصفهان ماموریت و از اونجا سوغاتی برای خودمون 3 تا بشقاب مینا کاری به نماد سومین سالگردمون و سه نفر شدنمون و هنوز هم بعد گذشت شش سال هنوز اون بشقابها برام خیلی عزیزن و خاطره اون سال رو برام تداعی میکنند و سالگرد امسالمون هم 4 نفره بود که به خاطر کسالت بابایی بهمون خوش نگذشت

فرداش هم من برات یک پیراهن خوشگل صورتی دوختم که تو تنت خیلی زیبا شد و مثل ماه شدی حالا عکسش رو برات میذارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان جون نی نی
17 مهر 91 8:34
ای جونم چه لباس خوشملی داری محدثه جون آفرین عزیزم که 100 شدی