محدثهمحدثه، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

گل خوشبوی مامان و بابا محدثه

تشکر از محدثه گلم

1391/4/18 13:27
نویسنده : نسرین و علی
217 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام  اومدم بابت تمام محبتهایی که به مامان میکنی ازت تشکر کنم تو با اون قلب کوچولوی مهربونت خیلی به مامان لطف داری تو این سه هفته ای که دکتر بهم استراحت مطلق داده بود خیلی تو کارای خونه کمکم کردی مرسی فرشته مهربون من امیدوارم لایق این همه محبتهات باشم عزیزم مرسی که مامان رو درک میکنی و با اینکه من این روزها حوصله کمی دارم ومدام تو خونه ام و باهات زیاد مهربون نیستم ولی تو واقعا با مامان مهربونی دوستت دارم و برات دعا میکنم تو تک تک ثانیه های عمرت طعم خوشبختی به کامت باشه الهی آمین

دوستت دارم محدثه گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mohamad
21 تیر 91 0:51
سلام خسته نباشی محدثه جان ماشالا خیلی باهوشن راستش یه درخواستی داشتم اگه امکانش هست چند تا عکس ازکوچولوتون بزارم تو البوم عکس بچه های باهوش و زرنگ اگه بیای وبلاگم متوجه میشی امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی باشیم و کوچولوتون هم بتونه تو وبلاگم دوستای خوبی پیدا بکنه حتما سر بزنیا منتظرم روش فرستادن عکس رو تو وبلاگ توضیح دادم اگه من رو لینک کنی ممنون میشم