محدثهمحدثه، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

گل خوشبوی مامان و بابا محدثه

اولین اردوی گلبرگ زیبای مامان

1391/9/18 14:18
نویسنده : نسرین و علی
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زیبای من

امروز برای اولین بار از طرف مدرسه رفتی اردو از صبح استرس داشتی صبح هم زودی بیدار شدی و کارات رو انجام دادی و خیلی خوشحال بودی . منم وقتی رسوندمت مدرسه موندم تا سوار اتوبوس بشی تا باهات خداحافظی کنم و دست تکون بدم آخه این کارو خیلی دوست داری . خلاصه رفتی و من برگشتم خونه و منتظرم تا عصری وقتی از کلاس زبان برگشتی برام تعریف کنی عاشقتم مامانی . راستی به خواهرت هم قول دادی که وقتی بدنیا اومد با هم ببریمش شهر بازی الهی من فدای اون دل مهربونت بشم دختر شیرینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 22:28
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید